vrijdag 11 april 2014

Kleine kaartjes/ scraplings

Het lijkt soms wel of hier alleen maar kertskaarten geplaatst worden, dus nu maar even geen kerst.  Bij het Cards and Scrap challenge blog is de challenge maak 2 of 3 scraplings.  Scraplings zijn kleine kaartjes van 7 x 15 cm gemaakt uit de strook die overblijft als je een vierkante kaart uit een a4 maakt. Een leuke uitdaging ik hou wel van kleine kaartjes. Voor mijn scraplings heb ik een afbeelding van bydigitalpaper gebruikt. Borderrandje aan de zijkant, lintje, roosjes, leaves en een paar meeldraadjes. Op een van de scraplings heb ik nog een sentiment gestempeld en met wit embossingpoeder geembost.


afbeelding: bydigitalpaper
sentiment: Tweety Jill design
dies: Memorybox( lovely tendril, tender leaves, fabulous phlox), MDesign (border)
lint, meeldraadjes, paper roses

18 opmerkingen:

  1. Wouw Wybrich wat ontzettend mooi!! Prachtig papier en een heel mooi border randje.
    De kleuren zijn ook zo geweldig!! succes met de challenge ik vind het al een winner!
    Fijn weekend en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wybrich,
    Wat een mooie scraplings. Ik ben ook al helemaal om. Het is inderdaad leuk en handig van die kleine kaartjes.
    Ik vind jouw versies echt mega leuk en heerlijk fleurig!!
    Wat een mooi papier is dat trouwens!
    Lieve groet, linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende papier en onwijs mooie scraplings Wybrich! Die met Daisy was ook al zo schattig!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn echt prachtig! De kleuren spreken me heel erg aan!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze leuk geworden zeg.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wybrich,
    Wat heb je mooie scraplings gemaakt, mooi papier/plaatjes, leuke randjes..echt heel mooi...groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat zijn ze mooi!! Voor mij heb je al gewonnen Wybrich, ik ben er weg van, alles klopt, súper...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn echt schitterend Wybrich - supermooi gedaan, echte beauty's

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn ze beeldig en wat een mooie plaatjes..wordt ik hebberig..waar heb je die vandaan:-))

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie scraplings, Wybrich!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kaartjes heb je gemaakt Wybrich!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke scraplings heb je gemaakt.
    Mooie kleuren heb je gebruikt.

    Bedankt voor je deelname aan de challenge van Cards & Scrap.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende scraplings Wybrich!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw wat een geweldige mooie scraplings heb je gemaakt .
    erg mooi papier heb je ook gebruikt.
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij het
    Cards&Scrap blog
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow...wat een prachtige scraplings, Wybrich.
    Gezellig dat je mee doet met deze uitdaging bij Cards & Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat zien ze erg geweldig mooi uit, de kleuren zijn echt supermooi en wat een mooi geheel met alle leuke details erbij.
    Liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen